Μαγδαληνή Χάιδου: υποψηφια Δημοτικος Σύμβουλος στη ΔΕ Δελβινακίου με την παράταξη "Νέα Εποχή για το Πωγώνι"

 
Ονομάζομαι Χάιδου Μαγδαληνή του Χαράλαμπου και της Κωνσταντίας, γεννήθηκα στο Γαλάτσι Αττικής το 1975. Μεγάλωσα στα Ιωάννινα απο το 1982 και έζησα έως το 2002. Διατηρούσα δική μου επιχείρηση ετοίμων ενδυμάτων, εργάστηκα σε μεγάλες πολυεθνικές στον τομέα των πωλήσεων και έπειτα στο ξενοδοχειακό και τουριστικό χώρο σε χώρες του εξωτερικού, Ευρώπη - Ασία- Μέση Ανατολή, είμαι δασκάλα πρώτων βοηθειών. Απο το 2002 μέχρι και το 2016 που επέστρεψα στα πάτρια εδάφη ώς μητέρα πια δύο παιδιών, θεωρόντας το καταλληλότερο μέρος για να μεγαλώσουν.
 Όλα τα χρόνια που ζούσα στο εξωτερικό, τίποτα δεν ήταν ικανό να με κρατήσει μακριά απο το Κρυονέρι, το χωριό καταγωγής του πατέρα μου. Βλέποντας τα ευδιάκριτα προβλήματα του τόπου μου, πήρα την απόφαση με το κεφάλι ψηλά, με πολύ αποφασιστηκότητα και αίσθημα ευθύνης να διεκδικήσω την εμπιστοσύνη σας για την εκλογή μου ως Δημοτικής Συμβούλου με τον συνδυασμό "Νέα εποχή για το Πωγώνι" με επικεφαλή τον Ντότη Δημήτριο. Έναν άνθρωπο που η αποφασιστηκότητα του ν' αλλάξει τα δεδομένα για το Πωγώνι, με έπεισε να σταθώ στο πλάι του και να τον στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις. Για ν' αποκτήσει το Πωγώνι ταυτότητα και την θέση που του αναλογεί στο χάρτη. 
Ζητώ την ψήφο σας για να μου δωθεί η ευκαιρία να πολεμήσω στην πρώτη γραμμή. Ασπάζομαι τον αρχαίο Έλληνα ιστορικό Ξενοφών και κλείνω με το "Νόμιζε την πατρίδα οίκον, τους δε πολίτας εταίρους"

Μαγδαληνή Χάιδου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
"Νέα Εποχή για το Πωγώνι"

Comments

Popular posts from this blog

Το Πρόγραμμα της "Νέας Εποχής για το Πωγωνι" σχετικά με την εσωτερική και διασυνοριακή πολιτική

Ευχαριστήριο μήνυμα του επικεφαλής της «Νέας Εποχής για το Πωγώνι» κύριου Ντότη Δημήτρη