Γκέκας Ηλίας: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, με την παράταξη "Νέα Εποχή για το Πωγώνι"




Γκέκας Ηλίας: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στη Δ.Ε. Άνω Καλαμά, με την παράταξη "Νέα Εποχή για το Πωγώνι"


Βιογραφικό

Γεννήθηκα στις 19.6.1956 στα Ιωάννινα και τα πρώτα μου χρόνια τα έζησα στο χωριό μου τη Σιταριά.
Ως ηθοποιός από το 1976 έως και σήμερα αγωνίστηκα από το σανίδι του θεάτρου για ένα καλύτερο κόσμο αφού εκτός των θεατρικών μου παραγωγών στην Αθήνα σε κεντρικά θέατρα όπως το Αθηνά, το Αυλαία, το Μπουρνέλη, τον Κύβο και άλλα, έσκαψα κυριολεκτικά ολόκληρη τη χώρα μας και όχι μόνο.
Δεν υπήρχε σχολείο πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που να μην με φιλοξένησε με σκοπό την εισαγωγή της θεατρικής Παιδείας μέσα στην παιδεία.
Επίσης η συμβολή μου με την παρουσία μου και το θεατρικό μου λόγο έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε όλα τα σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας (φυλακές και αναμορφωτήρια), όπως και στα κέντρα εκπαίδευσης του Ελληνικού μας Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας.
Τονίζω ιδιαίτερα πως η μεγάλη αγάπη μου για τα Πωγώνια που στερήθηκα και το νοιάξιμο μου για τα φτωχοτόπια  μας και τους αγωνιζόμενους σε αυτά διαμένοντες ηλικιωμένους και πονεμένους συνανθρώπους μας, με ανάγκασε για μία ολόκληρη δεκαετία να προσφέρουμε όλες μου τις δυνάμεις και με επιλεγμένους ηθοποιούς το γέλιο και την αγάπη σε όλα τα χωριά της περιοχής μας με φειδωλές απαιτήσεις από τις Κοινότητες και Δημαρχεία
Βρίσκομαι από το 2004 μόνιμος κάτοικος πια αγωνιζόμενος για ένα καλύτερο Πωγώνι.
Ζητώ την ψήφο σας και ορκίζομαι μέχρι και την τελευταία πνοή της ζωής μου να είμαι δίπλα σας για ένα καλύτερο αύριο και μία γαλήνια και ασφαλής συνέχεια του γερασμένου και λίγο πληθυσμού μας.

ΗΛΙΑΣ ΓΚΕΓΚΑΣ
(ΓΚΕΚΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ)

Comments

Popular posts from this blog

Ευχαριστήριο μήνυμα του επικεφαλής της «Νέας Εποχής για το Πωγώνι» κύριου Ντότη Δημήτρη

Το Πρόγραμμα της "Νέας Εποχής για το Πωγωνι" σχετικά με την εσωτερική και διασυνοριακή πολιτική