Καίτη Ματσια Ράλλη: υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Γεννήθηκα στην Αθήνα πριν 56 χρονια. Είμαι συνταξιούχος της ΔΕΗ και ειμαι ενεργό μέλος της Αδελφότητας Κτισμάτων εδώ και 15 χρόνια.Οι γονείς μου Δημήτριος και Πηνελόπη Μάτσια ζουν τον περισσότερο καιρό στα Κτισματα κι έχουν προσφερει κι αυτοι πολλά μέσα από το πολυφωνικό τραγούδι.Ειμαι πάντρεμενη με τον Ανδρέα Ράλλη κι έχουμε 3 κόρες την Πανωραια την Πηνελόπη και την Δήμητρα και 3 εγγόνια την Κατερίνα τον Μανώλη και την Άννα που όνειρο μου είναι να τα κρατήσω στο Πωγωνι μας και θα αγωνιστώ γι αυτό.Ειναι γεγονός ότι ζούμε σε καιρό κρίσης που δυστυχώς χτύπησε και το Πωγωνι μας.Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε καθημερινά στα χωριά μας που ερημωνουν δεν ευθύνεται όμως μόνο η κριση αλλά και οι δικές μας επιλογές με αυτούς που μας εκπροσωπουν στα κοινά.Πριν αρκετό καιρό γνώρισα έναν άνθρωπο που πιστεύω ότι έχει να δώσει πολλά στον τόπο μας τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΤΟΤΗ ένα πολύ αξιόλογο άτομο με τιμά πολύ η πρόταση του να συμπορευτούμε σε αυτό το ταξίδι. Κι αυτά τα λέω με όλη την ευθύνη των λόγων μου που όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι τιμώ τον τόπο μου με τα λόγια μου και τα έργα μου μέχρι τώρα και θέλω να προσφερω ακόμα περισσότερα.


ΚΑΙΤΗ ΜΑΤΣΙΑ ΡΑΛΛΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 
 Δ.ΕΝΌΤΗΤΑΣ ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ




Comments

Popular posts from this blog

Το Πρόγραμμα της "Νέας Εποχής για το Πωγωνι" σχετικά με την εσωτερική και διασυνοριακή πολιτική

Ευχαριστήριο μήνυμα του επικεφαλής της «Νέας Εποχής για το Πωγώνι» κύριου Ντότη Δημήτρη